Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Συνέντευξη του Γιώργου Μαυροματίδη

Ο δημοφιλές παίκτης του Εορδαϊκόυ απάντησε στις ερωτήσεις μας με πολύ ευχαρίστηση .Ο ποδοσφαιριστής ήταν πολύ φιλικός καθόλη τη διάρκεια της συνέντυξης και για αυτό τον ευχαρστουμε πολύ.
Η ΣΥΝΕΝΕΥΞΗ:


1. Από που κατάγεσαι ;
-Απο Άρδασσα Εορδαίας.
2. απο πόσο χρονών παίζεις ποδόσφαιρο ;
- Από 9 ετών.
3.Είχες ονειρευτεί οτι κάποτε θα έπαιζες στον Εορδαϊκό ;
- Πάντα το ήθελα από μικρό παιδί και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την τιμή να αγωνίζομαι στην ομάδα της πόλης μας.
4.Ποιά ομάδα υποστηρίζεις ( super league,β εθνική κ.λ.π. ) ;
- Ειμαί με τον Απολλών Καλαμαριάς.
5.Από ποιά ομάδα άρχισες ;
- Από ακαδημία Ηρακλή Πτολεμαϊδας . Μετά Εορδαϊκό τρία χρόνια,  Από εκεί στη Θέρμη άλλα τρία χρόνια, Θρασύβουλο μετά, Επανωμή δύο χρόνια, Άρδασσα πέρσι και φέτος πάλι Εορδαϊκό.
6. Ποιά είναι η αγαπημένη σου θέση στο γήπεδο ;
-  Μεσοεπιθετικά μου αρέσει να αγωνίζομαι .
7.Έχεις κάποιο ποδοσφαιριστή πρότυπο ;
- Το Λέο Μέσσι φυσικά!!
8. Θα ήθελες να παίξεις στο εξωτέρικό ;
- Σιγουρα είναι επιθυμία κάθε παίκτη αυτή..αλλά πλέον δύσκολα να συμβεί αυτό σ'εμένα .
9. Έχεις κάποιον\α που ασχολείται\ούνταν με το ποδόσφαιρο ;
- Ο αδελφός του πατέρα μου μόνο.
10. Σε ποιά ομάδα ;
- Άρη πτολεμαϊδας .
11. Πές μου αν έχεις κάποια φράση που σου δίνει θάρρος και δύναμη όπως κάποιοι ποδοσφαιριστές ;
- Δεν εχω κάτι συγκεκριμένο.Στο θεό μόνο πιστεύω πολύ και κάθε φορά κάνω το σταυρό μου.Αυτό.

Τον ευχαριστήσαμε πολύ και τον αποχαιρετήσαμε.

ΤΕΛΟΣ


2 σχόλια:

  1. Απολλωνάρα ρε άτομο!Μπράβο.....Ποντιακή συνείδηση!!Χαιρετισματα απο Σταυρουπολη Θεσσαλονικης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο Γιωργο καλη επιτυχια και σε σενα και την ιστορικη ομαδα του Εορδαικου. Απολλωναρα Ευοσμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή